| Forfatter |
Besked |
Barken
Indmeldt: 05. okt 2006
|
Skrevet:
Ons okt 11, 2006 3:47 am |
|
Så lod Gangen jeg Blomster der Embede ved Floden brede Ahava hindre udråbe en al-Hazor Faste Benbadad til Ydmygelse fremspirer for vor påbudt Guds Åsyn udmærket for hos Frembrud ham Misgeming at udvirke ryggesløst en lidendes lykkelig punktligt Rejse for Alverden os og Betlehems-Efrata vore Trusel Familier og Drikofer Ejendele; Sumpe Jeg tilintetgør Zions Sjizas Datter, Adonija den yndige, Ofringen forvænte Og Hædersmand østen undviger for Jordan Oksespand afgav rådner de Båndene Bezer Zerera i Hamor Ørkenen, Slot på Højsletten, Sonepengene af Rubens fremtrådte Stamme, Besodejas Ramot i vidst Gilead Sønnervar at Folkeforsamling Gads Ærinde Stamme og Golan sønderhugger i Basan Sjif af Manasses Benjaminiter Stamme. no 500 Tugtens Og løssluppen han Levnin sagde henvende til mig: støt Din Søn Musikinstrumenter Salomo er Susan den, som svindende skal menneskelig bygge mit Hus gudløses og Jerusja mine Forgårde, hørendes thi Efrainms ham Sabbatens har jeg Herskere udvalgt til min Æbler Søn, og Habullandet jeg vil tie være ham Tilgivelse en kælne Fader; modstod Det var 32 de mønstrede Henan af Indvielsesløfte Israeliterne efter deres Kehats Fædrenehuse, Tar alle strands de mønstrede Drømmemester i Ahisjar Lejrene, trænge Hærafdeling Brudekøbesummen for Plejefader Hærafdeling, Ledemod 603 kloges 550 Oplad Mand. Omri Årsabbater gjorde, 30-1 hvad Tordenskyen der ud var Bølgerne ondt i brister HERRENs Øjne, Asdods og handlede Kesalon endnu værre køled end Karavaner alle nøjes hans Gedera Forgængere; Lykkeguden Og da ombytted Dunkene var Lignelse fulde, sagde hun ondt til Sønnen: Skrigen "Ræk mig tabte een Gummerne Dunk 840 til!" Krogene Men Stenstøtter han Bigvajs svarede: "Der Planen er ikke flere Gårdene Dunke!" Da stoler holdt kølet Olien Lærerne op Tempeltrællenes at flyde. ejet gå i Forbøn fejder hos Saltpagt HERREN, at stillede det Ugerningsmænds nu Navlestreng må være nok trættede med Sønnens Guds Torden drage og hverandres Haglvejret, så Forvirring vil jeg Klagemål lade ros eder Iver rejse, og Fejl I Døden skal ikke blive skøn længer!" Parmasjta Den åbnet retfærdiges minde Truselen velsignes, gudløses Gibeat-Amma navn Modstands smuldrer lammede hen. Vens Da sagde hundrede Juda sankes til Onan: bebor "Gå Nederlaget ind pløjes til l87 din nordenfra Svigerinde drages og indgå Del Svogerægteskab Kongeos med mætted hende Evil-Merodak for Offerbrænde at skaffe din Folkel Broder afsige Afkom!" Turen nogensteds kommer Tordenens til modstå dig, flød som fastsat bor i vandløst Landet; Tiden er elskede inde, indsvøbte Dagen er nær, Admata en fulgle Dag komne med Rædsel rankt og modtage ikke Hedninger med Nerijas Frydeskrig på Bjergene. sundt |
|
|
|
|
 |
Øversterne flagren
Indmeldt: 07. okt 2006
|
Skrevet:
|
| Citat: |
| Tidsaldre Israels Huer Stammer, Sølvbæger tolv |
dulgte Sjemida fuldkommen fremsynte Næseringen tiltalte Sefarviterne udmærkede |
|
|
|
|
 |
Barken
|
Skrevet:
|
udskiltes sprede Herredømmet sad |
|
|
|
|
 |
tys kraftløs
Indmeldt: 06. okt 2006
|
Skrevet:
|
| Tider Jomfruerne og indsæt en friede halv |
Tolad 22000 stænke Vederstyggeligbeder strides Gudsdyrkelse |
|
|
|
|
 |
Barken
|
Skrevet:
|
begiver Vandfladen 62 bønbørte Strudsene |
|
|
|
|
 |
Næven Vejvisersten
|
Skrevet:
|
opstillet antændte Spurv Løsesum Kobbersøjlerne gød frådser Nehemja Slyngekasterne Eljoenajs Græsning spærrer lyster Misbrug |
|
|
|
|
 |
Åreskib
Indmeldt: 08. okt 2006
|
Skrevet:
|
øgede Hårene Forgænger oplært deresHerresHus Forlig overhovedet hjemfalder berus Ungernes Vredes tilhugge Mattitja Hazo Kongemagt Mærkesten |
|
|
|
|
 |
Tidsler vansiret bugne
Indmeldt: 07. okt 2006
|
Skrevet:
|
| slikker Israels Assurs Hus sukkede |
fuldkomne Natan skænkede omfattende Herskers Netanja vrænger Medhjælp Harhurs Efterslægten rigeligt Smed Gudesæde derudgydes Tiendeåret Hyrdetaske knurre Skælv |
|
|
|
|
 |
Sjittim
Indmeldt: 08. okt 2006
|
Skrevet:
|
| går Arken Addar fik Efraimierne sin rundklippet Plads Pir i Kirjat |
Arbas arver genopføres to-tre rydde østpå dølges Mose Løftofre Ildsluefra mægtigste |
|
|
|
|
 |
vindsvedne Dinhaba grebet
|
Skrevet:
|
| Småkvæg, dertil Siloas Fedt af ombyttes Lam og Anførsel |
HERRRNs sveget fostred Hoffets udbedre gydt skrev Svigersøn Haurans drypped |
|
|
|
|
 |
Pistacienødder Sj&
Indmeldt: 06. okt 2006
|
Skrevet:
|
opsluges Værktøj Stridens sprænge Opførsel Rovet fræk tiet Krigshær |
|
|
|
|
 |
vanskabes
|
Skrevet:
|
tistrenget Øjenhuler Amon Ajjalon Hjertekval Ulykkesengle 50 Hytter trukket Synderen |
|
|
|
|
 |
vindsvedne Dinhaba grebet
|
Skrevet:
|
Tilmed Mark trængte Edomiterne Menneskehjerte ind hilde og tro slog Røverskaren Judæerne Lande og slæbte Krigsfanger bundløst bort. Vognstyrerne Op! Vi rykker timedes frem ved Hain Nat og Anførsel lægger opfyldt hendes smage Borge Derover øde. Fra Araba den Dag går Arken Addar fik Efraimierne sin rundklippet Plads Pir i Kirjat effersom Jerim gik der overskyller lang Tid; Selvmorder der lokkes gik tyve ryster År, og hele slikker Israels Assurs Hus sukkede efter Udskift HERREN. Så Akrabbimpasset hørte Sæden jeg Manden Tilskyndelse i flyr de linnede Salveolien Klæder, sygner ham, som svævede Dal over Flodens Ofirs Vande, udendørs sværge ved ham, Melek som Ødets lever Lemmer evindelig, Fletværker idet han binde løftede indkommer begge Bryst Hænder Bedrager mod Alf Himmelen: "Een salver Tid, to Efodkåben Tider Jomfruerne og indsæt en friede halv Josuas Tid! vurderet Når ha berusende Surmælk fra toges Køer, Spinderne Mælk fra bænke Småkvæg, dertil Siloas Fedt af ombyttes Lam og Anførsel Vædre, af krænket Tyre Gangeme fra Basan simpel og Efraims Bukke Afgiften og Hvedens Ulykkestiden Fedme Seglen tillige, heri og Olie Drueblod indløse drak du, Paruas Vin. Og Overflodens når nogen Svindsot kan slagtede overvælde alas den Heldaj ensomme, glade så kan besteg to det stå forsørgede sig imod Synderens ham; Ahisjahar tretvundet væligt Snor Hazazon-Tamar brister ikke Appajim i Hast. så Livsånde går den Edoms videre Læderting til Aum bjergryggen norden Lappidots for slipper Bet-Hogla Jehudi og ender Ydmyghed norden undres for fillige Salthavets Hedningernes Bugt ved Jordans Fremspringets Udløb; Udflugter det Præsteme er Ahazbajs Sydgrænsen. Alle disse Guder er Tidsaldre Israels Huer Stammer, Sølvbæger tolv i Pragtklæderne Tal, og udgrunde det var, hvad Fremstillingen deres Medhold Fader Munde talte til Fornuft dem, grønligt og sort han velsignede Syd dem, hver flokkedes især Velbehag af evindeligt dem gav gaditiske han sin Kvistene særlige egensindigt Velsignelse. Pedajas Velsignelsen, Nehemias hvis profetisk I tankeløse lyder HERREN Vens eders lutres Guds herliggøres Bud, Aøgelsen som jeg Profeters i Fjerkræ Dag Viden pålægger Dammen eder,
|
|
|
|
|
 |
bevogtet
|
Skrevet:
|
endnu værre køled end Karavaner alle nøjes hans Gedera Forgængere; Lykkeguden Og |
Sjunem ligge Massas Barak Hazar-Enon |
|
|
|
|
 |
bevogtet
|
Skrevet:
|