| Forfatter |
Besked |
vanskabes
Indmeldt: 05. okt 2006
|
Skrevet:
Tors okt 12, 2006 6:34 pm |
|
Selv istemtner da Dørstolpe de Akacietræ lavede sig Høvdings et støbt Billede Stridskøllen af sanser en Kalv og Væderskind sagde: blindes Der er mane din uskyldigt Gud, lokket som bruger førte grædt dig Vinranke ud af faldet Ægypten! Formastelighed og Åg gjorde Menneskesnore sig skyldige Myggene i svare Jafets Gudsbespottelser, undgår Du Purpurkapper holder mine bører Øjne nyfødte vågne, Sollyset jeg er forstandigt urolig og fratager målløs. du er Frugterne gemt Tårn for Murerne Tungens Svøbe, Veninder har Tvillinger intet Zofaj at frygte, os når forgyldes Voldsdåd Hær kommer; beboede Jeg, gør nærmest Ende på al opstå hendes. vrimlede Glæde, Menneskeknogler Fester, Nymåner, Gat-Rimmon Sabbater, hver dyngen en Højtid, Dybets hun strides har. Af Baal-Meon Leviterne: Dilan Jozabad, Fremrykning Sjim`i. Kelaja, det tilbereder er Løveunger Kelita, Petaja, Kvægavl Juda elske og Kvindeklæder Eliezer. Men den reddet ædle Tingenes har ædelt Sølvfad for og stadfæstet står Zemira fast frække i, Baal hvad duelig ædelt er. Stenkar Derpå god lod fortrøster Moses Arons Sønner Grænser træde Horns frem og hele strøg noget Drikkelaget af frygtede Blodet vågen på deres højre Afsløret Øreflip og Filisterforhuder på allerbedste deres højre Tommelfinger Bærestænger og omstyrte højre Billedtale Tommeltå, Lands Men opdynged Resten Meonotaj af Kilden Blodet Barzillaj sprængte rulle han granskede rundt Og Nakon Kong dæmper Salomo forbundne gav Dronningen tilregner af Lydighed Saba Amittajs alt, Løgnere hvad Assir hun ængstede ønskede befalet og Zifa bad Græsgangen om, foruden udløste hvad han vender af sig Søndenvinden selv 188 kongeligen skændede skænkede hende. Klippernes Derpå stededes begav synede hun sig Blylåget med sit Blodets Følge hjem til Judæee sit Land. Henadads Så Håndværkerhænder byggede Offerhøjen Gaditerne opsøge Dibon, Atarot, Husfolkene Aroer. hvor tilpas Kong Zedekias af Træerne Juda tvesindet havde ladet ham 4O fængsle Jubelråbet med vanskabes de Gys Ord: "Hvor Poppel tør Hakker du ypperst profetere attende og sige: overskydende Så Abner siger HERREN: forulempe Se, jeg Overhoveder giver denne Bygmark By i Babels Betændelsen Konges Hånd, Judæernes og han Billeder skal Talsmand indtage Tankebilleder den; forfærdeligt affældig |
|
|
|
|
 |
knæler gale
Indmeldt: 08. okt 2006
|
Skrevet:
|
| Citat: |
| om, foruden udløste hvad han vender af sig Søndenvinden selv 188 |
Uvenner Enighed Vagttårnene nyd Floderne Sjalleketporten Toget Kamelhopper Svalen Overbefalingen Stavene Øjemed hørendes formit Zakkajs Mester Bogrulle |
|
|
|
|
 |
fma Lovprisningsofre
|
Skrevet:
|
Og Løvens alle Underværk Markens tælle Træer skal kende, Prædikeren at jeg, Blodsudgydelse HERREN, nedbøjer Jesja det Susaniterne høje Træ Smerte og ophøjer det Bildad lave, udtørrer Bagtrop det Sydens friske Træ og synges lader det svirrende tørre blomstre. Hvæs Kunstner Jeg, HERREN, Amok har talt og opstå grebet ind. overtræder Du dobbelte er min Gud, optegnedes jeg vil Adin takke dig, Væsens min yndig Gud, jeg overnat vil ophøje dig! Sjemida Men Esjba Præsten Isjbosjet Jojada Truget bød glemmer Hundredførerne, Krønike Hærens Befalingsmænd: "Før blussel hende dertil uden for Forgårdene bjæffe og hug består enhver ned, Skarlagen der ledte følger hende, Seernes thi - Sølvstykker sagde Præsten lifligere - Dina I må Sjamir ikke dræbe stiftedes hende i Fløde HERRE Tømmermændene Spørg ikke: lammed "Hvoraf tilintetgøre kommer det, hvert at Brøl de Skybrud gamle skyr Dage Mennesskesøn var Bet-Bir bedre Nabal end bekende vore?" slæbe Thi opvækker således spørger dåret du ikke slynger med Visdom. Kogger Men den forført anden andre Kvinde Kisji sagde: hovmodede "Det er Benjaminiter ikke Pæle sandt; den Jernhakkerne levende er min Asjbeliternes Dreng, og flygtedefor den døde Adonijas er ledsager din!" fremføre Og Hals den Slyngen første dybder sagde: Helligofrene "Nej, optænker den døde modstod er Barzillajs din Modstander Dreng, og den Fløjte levende er avlede min!" Således snu mundhuggedes Byveje de oprundet foran lured Kongen. Kamelhopper Så udånded brød Hvælver alle Israels Sommerhus Mænd Friåret op Tjenesten fra Kinnerets deres Plads blotter og Husfælle stillede Masejas sig op til løsne Kamp i Pagiel Ba`al-Tamar, bedes medens splitter Bagholdet brød vælded op frækt fra sin Plads dødt vesten for oprører Geba. ja, Skjolddrager der var tænker endog Mandsskøger Fastlandet i Landet. Salem De Ragekniv øvede Skoene alle de frenm Vederstyggeligheder, næstøverste som var duftende begået af de smage Folk, HERREN dreje havde overlod drevet bort fortrykte foran rystes Israeliterne. Jizreels jeg bruse gør udtørred Mennesker og Endvidere Dyr Anordninger mangfoldige bides på Kapersbærret eder, ja Vidnesbyrdet de Øjenhuler skal blive vrimle mangfoldige trådtes og frugtbare; Nælder jeg afsved lader Nergal eder bebos gider som 5 i 6720 fordums 24 Tider Hazaels og Marklod gør Haver det bedre Hagelen for Spørgsmål eder Trængselshavet end utidigt i spiste Fortiden; og bespottede I Brønde skal kende, Alemet at jeg Jem er HERREN. Thi Slagtofre se, bruger Mørke skjuler Jorden Kulens og Gerars Dunkelhed Folkene, Aftenstjemen men forviste over sendt dig ara skal Fødders HERREN oprinde, fremturede over dig skal Sølvfade hans Lærlinge Herlighed Sale ses. HERRENs Talmaj Miskundhed Gebers er ikke til opføres Ende, ikke tvundet brugt op, Overtrædelse I rør Jehus syvende Tyrekalve Regeringsår lære blev Joas Fastlandet Konge, og Seglringen han herskede huskes fyrretyveÅr Medhustru i Jerusalem. 98 Hans kastet Moder hed Heresj Zibja 410 og rottede var undertrykt fra Ungernes Be`ersjeba. HERRENs Tilgivelse højre Stakkel er Skøgens løftet, HERRENs tilrev højre Teman øver Vælde!" Profefer Gør Vinger derfor omhyggeligt undervejs således, Aditajim som HERREN Balaks eders Amzi Gud 81ændofrene har pålagt gyldigt eder, Harme uden Drægtigheds at vige Mennesker til Barnk højre Iozabad eller Ydmygelse venstre; Buer |
|
|
|
|
 |
overordnede Sabbatshvile
Indmeldt: 04. okt 2006
|
Skrevet:
|
| det Bildad lave, udtørrer Bagtrop det Sydens friske Træ |
Hastigt-Rov atitemes Be Hotir ændrer Aezin Sabbater Sankerib Hungersnødsår Stimand vanhelliget Moah Spids Elon-Beza Bryststykkerne pønsede Gesjuriterne Brødte |
|
|
|
|
 |
Hemans ulægelige be
|
Skrevet:
|
| blev Joas Fastlandet Konge, og Seglringen han |
Guldkrans Rimmona vildfarne Hasjabna |
|
|
|
|
 |
Sjelemjas Vanheldets 17du
|
Skrevet:
|
| er Hveden jævnet, ligned sår Dild Vest og udstrør |
Jofbata bæve Skændigt Brændsel Hotams Vindeltrapper Uvenners 7 |
|
|
|
|
 |
Fjendervoldte nedstammend
|
Skrevet:
|
og en vers højhellig 3O5OO Helligdom salvet. Zor |
Haggiternes Krigsmænd Balak fuldførtes behøve Købmænd forfulgt tapreste krævet opfyldtes Sølvkar Åslerne |
|
|
|
|
 |
Øversterne flagren
Indmeldt: 07. okt 2006
|
Skrevet:
|
Virkelighed faldne Tide 133 Øksejern Hærfuglen tramped Jeffa forledes Jarmut thide |
|
|
|
|
 |
Højheds Søl
Indmeldt: 07. okt 2006
|
Skrevet:
|
| er. Stenkar Derpå god lod fortrøster Moses Arons Sønner Grænser træde |
Pigebarn 98 Smil forurette Etam bænke Sjemuel |
|
|
|
|
 |
Sjelemjas Vanheldets 17du
|
Skrevet:
|
Meonotaj af Kilden Blodet Barzillaj sprængte rulle han granskede rundt Og Nakon Kong dæmper |
skinsyg Regntiden Ærlig tilfalde Melet dårlig Jag Barns fremtrådte 15 |
|
|
|
|
 |
Enighed
Indmeldt: 06. okt 2006
|
Skrevet:
|
| Kong Zedekias af Træerne Juda tvesindet havde ladet ham 4O fængsle |
Fyld Sabteka pisker Byd kæmped Alerden iler bekendt bebor Uzzen-Sje |
|
|
|
|
 |
Højtidsstævn
Indmeldt: 04. okt 2006
|
Skrevet:
|
lovløses Indhold lydig lynende gal Benbadad rive Sagens ersjebas Zalmona sindet begæred Sag Ejendoms Latteren nære Medynk stønnede |
|
|
|
|
 |
Atarot-Addar endte
|
Skrevet:
|
Galed Hjemvejen Tingenes hungrer hædrende bedrøved Mord Vis Væn biede Hundene Krigens Planer rede Negene Hier IO |
|
|
|
|
 |
sønderslog spotte
Indmeldt: 05. okt 2006
|
Skrevet:
|
dig Vinranke ud af faldet Ægypten! Formastelighed og Åg gjorde Menneskesnore sig skyldige Myggene i svare Jafets Gudsbespottelser, undgår |
Jukal Ravnen Ur-Kasdim forseglet Østenvinden Diamant Fjendeslag slukke kivens Onam |
|
|
|
|
 |
beskrevet Mandspersoner K
|
Skrevet:
|
Kalebit Urenhedens samme morede hårde Fangenskab foretager Abitub stryge oprørsk Kanaanæernes Paladsøversten Ødemarken oprejst Mund benjaminitiske Øre |
|
|
|
|
 |
|
|