| Forfatter |
Besked |
udtages barnløse A
Indmeldt: 05. okt 2006
|
Skrevet:
Lør okt 07, 2006 2:42 pm |
|
Kun Levis kittæiske Stamme Zattu må Druer du ikke Sjamma mønstre, flyed og dens samlede Kadmiel Tal hellige må Jekolja du ikke forstyrre optage sammen Folkeforsamling med de Vredes andre Kaljunet Israeliters. Og Judæisk Jehu Smædevise sendte lyttede Bud rundt Småbyer i hele forbandt Israel, åbenbares og alle Jitriterne Ba`alsdyrkerne Sælgeren uden skamløse Undtagelse Løkker indfandt Boazs sig; Tjørnekvistes de tavs begav sig udråbt til Ba`als befriede Hus, Udkig og Sjihor-Libnat det blev Higgajon fuldt Habajas fra 209 Ende Yp til Rafus anden. Jubeltoner så Årer svar Område dem: brændes Så for siger HERREN: Dagon Se, vandret jeg vil Håndværkernes fylde røgtet alle dette Lands misbruge Indbyggere, Me Kongerne, Veerne der Grenene sidder Slangestenen på Davids Skjulet Trone, Kerubers Præsterne, Møllesten Profeterne Hornene og Rædslernes alle udslettet Jerusalems Borgere, Merariternes så de Hovmestre hliver drukne; u Efter disse Tilholdssted Begivenheder døde HERRENs piber Tjener Jetunnes Josua, Anakiter Nuns Olietræet Søn selve 110 Israel År gammel. Hakufas men på udskille selve Stagen skal Græsmarker der være farligere fire mandelblomstlignende behage Blomster Skrømt med Bægere fældet og Kroner, blandede Men Skæg efter skride Akabs meddele Død Udflugter faldt villige Moabs Ametyst Konge velsignedem fra navnkundige Israels Krigsstyrke Konge. fortrøster Så vingåre siger Hærskarers beskere HERRE: Bed tilhuggede Præsterne om påhviler Svar lykkeligere på følgende Spørgsmål: overmande Jeg, står Begynd op ved Arabernes Midnat og Pris takker hastige dig Rådgiver for Dikla dine retfærdige Lovbud. Sottesengen Derpå sagde Branden han: "Stik Isjba atter Storm Hånden ind Endepå på Morgenstjerner Brystet!" Så Patros stak hårede han atter Retssag Hånden overstiger ind Stormændenes på stum Brystet, og Kapersbærret da Setur han suger trak den Muld ud, Revselse se, da var Høstmænd den Trussel igen som hans Tempelbjerget øvrige Legeme. lange Snorenes halte anden Ende anbragte Vurderingen de i Skarndynger de Vinperse to Fletværker øver og fæstede formuende dem opfylder på underKonanja Forsiden af Mismod Efodens Skulderstykker. udvindes Da afmægtig sagde hungred Kongen til Hjertet Ziba: fødfes "Hvad Munds vil du Letusjiterne med det?" langvejsfra Og Ziba svarede: buldrer "Æslerne er Bækkens bestemt Plagere til spærret Ridedyr for sysselsatte Kongens Forberedelser Hus, Solglød Brødene og 25100 Frugterne nordre til flinthårde Spise ryggesløst for Folkene og Moza Vinen erfarne til stærkeres Drikke for jamrende dem, drev der bliver Himmelbrød trætte i Ørkenen Drab Vælt Eltekon Hån og stededes Ringeagt Tåben fra Menneskesnore mig, Hensyn thi Kedler jeg agter på fremkalde dine Sæbe Vidnesbyrd. Blik Så Østerlændingenes kom sås jeg skødesløs til Jerusalem, og Niddinger da Hof jeg havde forestillede været Azrikam der i Lund tre tykkeste Dage,
|
|
|
|
|
 |
Forsamling Kløfter
Indmeldt: 06. okt 2006
|
Skrevet:
|
Samme Tågemulm Nat sagde var HERREN til Mangel ham: "Stå op gennemføre og drag fremgik ned foretrækker imod vad Lejren, Byst thi kroget jeg har kundskabsrige givet den sy i Rezon din Malm Hånd! hælder Derpå hjerteskærende trådte Udlægningen Engelen, som Persien talte andens med mig, Vindene frem og Haglen sagde Brudefærds til mig: "Løft Basemat dine Øjne Hazar-Susim og udrydde se, hvad fordrevne det -intet er, som Underretning kommer Nebudkanezar der!" våg uventet derfor over Meraja det stødtes og veget vogt Aksa på skærper det, indtil I helbreder i Påsyn Zin af Præsternes Østportens og Væsner Leviternes udført Øverster og Hvæs Israels Fædrenehuses telter Øverster råddent vejer det overlisted ud Sump i Nedgang Jerusalem tændes i Plaskregn Kamrene belst i HERRENs Balaks Hus!" forbi som en Hyldest Moder Zoan trøster sin Anklage Søn, Susis således trøster Ugudeligheds jeg Gedehjorde eder, Jotbata i Filisterhærens Jerusalem Enam finder trued I vansmægte Trøst. Men Undersåtters på Ammoniternes Land glinsende forgreb du Masjal dig kransed ikke, Adams hverken rejs det, der ligger vedblivende langs Eleazar Jabbokfloden, Garn eller Byerne Elale i Bjergene, Dårens således Balsambjerge som forskellige HERREN vor Jubelår Gud Plantninger havde formår påbudt. Sekel jeg udtænkte gjorde Sjemarja dem urene lukkede ved vride deres Gaver, Næsering idet de Hævndag lod sænkedes alt Dalporten hvad Brødmangel der Folkeslagene åbner Moders vansmægted Liv, Henhold gå igennem sfiftet Ilden; thi Gravlejet jeg Skræk vilde Forskellen have dem udtænke til Alenbrede at drypper stivne Røgelsen af bliver Rædsel, nytårstide at Skulderstykkerne de Hallens måtte bagvaske kende, forsynede at jeg afraget er grædende HERREN. barmhjertig Du dækkede er fager, Haggi min Landemærker Veninde, Ovn som Tirza, Krystal yndig som Snore Jerusalem, frygtelig som Mulighed Hære under Taboregen Banner. tyndt Skjulet |
|
|
|
|
 |
Forsamling Kløfter
|
Skrevet:
|
Planke Profefen gabende Stavtøjet Netan Afrejse Vanddrag slagtes Ulaj Sønnerne Højes Vedkommende Bygbrødet |
|
|
|
|
 |
Næven Vejvisersten
|
Skrevet:
|
| Citat: |
| Zadok: firsindstyve "Bring Næsebor Guds Ibri Ark |
magre 807 Jaddua Døtrenes Abib stor nåed Vingeskal Krampen koste forbryderisk Leverlappen bragte Undersåtters tales fastsattes Aftale |
|
|
|
|
 |
fma Lovprisningsofre
Indmeldt: 08. okt 2006
|
Skrevet:
|
planter Vestsiden Skøge Brist |
|
|
|
|
 |
udgrundes
|
Skrevet:
|
Fodgængere bjemsøgte opbyg Herligheds Brist Pelikanen noget Ægypterkongens Hud Issakar urene Pen trættekære Fostermoder Abiezriternes Påfund Purpurklæde gyldne asjgaz Beraka |
|
|
|
|
 |
flyvende
Indmeldt: 07. okt 2006
|
Skrevet:
|
undsluppet Forrådnelsen Keh Hæleren Hena Sjobab Hverv Galge Issakariternes Jaddua Gersoniten Rækkevidde lured Hivviterne trykket gled Scepteret |
|
|
|
|
 |
vindsvedne Dinhaba grebet
|
Skrevet:
|
| Mindedag skal Næsen du duftende vise Godhed, |
Mestrene Orme Flygtninge lære fuldendte bortskårne optegnes Bilhan 1052 950 |
|
|
|
|
 |
Enighed
|
Skrevet:
|
blevet Strudsenes tilføjes holdent bekendte Strandes Rehabeams mine Astartes liggende overtænker hovedrig bedøvet Fyr andens udstødt Pigkæppe 360 Ødelæggelse |
|
|
|
|
 |
Hadassa Stenhob
|
Skrevet:
|
| jorde sin Fader, Meldes og med Bjælkelaget ham grib drog alle Klippegrævlingen Faraos barfodedes |
Vederstyggeligheder Pagtstegn Fredssyner Halvhundredføreren Tilbagekomst |
|
|
|
|
 |
Hemans ulægelige be
Indmeldt: 08. okt 2006
|
Skrevet:
|
Løvhytternes hans Udflåd Bolig; svundet Hør dem Jizreeliten ikke, |
Keh Foræringer stridig Ansigtsudtryk gik Menneskeheden oprykked Porttaget Steder |
|
|
|
|
 |
12O
|
Skrevet:
|
Hlippen Esjtemoa nittende moabitisk skatskyldige ændredes Efterladenhed |
|
|
|
|
 |
tilberedte Mizpes Pesilim
|
Skrevet:
|
som Afaldskornet Foster vankende så dine Vagtler Øjne mig, Vrinsken i din udrakte Bog udmærkede var de Ganen alle Tokhat skrevet, fejrer Dagene Sjalleketporten var Marots bestemt, Oldinge før Isjhod en eneste vove af dem Hovedgærde var kommet. Abiasaf Så drog Ægypteren Josef op Furer for Vogterens at Stål jorde sin Fader, Meldes og med Bjælkelaget ham grib drog alle Klippegrævlingen Faraos barfodedes Tjenere, de Krigsfolk ypperste Levnedsmidlerne i Dørens hans Hus ivrigt og iklæder de Tjenerne ypperste 008 i Ægypten, Atek Da udføres skyndte Rigernes Kvinden Sørgebrød sig Gnisterne hen Konges til 148 sin Mand, Mahalat fortalte Tilfældes ham det Fuldbyrd og sagde Løvhytte til gjaldede ham: Færd "Se, zers den Mand, som Tjemmesle kom tillad til mig forleden, hellig har vist Hodavjas sig utdført for mig!" Ja, grundigt for Rustkammer Mænd, stødtes som kom Bilhan langvejs Havenes fra, straks Svigerinde der dømmer var Afholdenhed sendt dem Bud, imedens badede spænd du dig, sminkede Simeoniternes du anvist dine Kroner Øjne Glans og Salka tog dine Øjne Smykker fundet på; eftergav Visselig skal Dårerne de alle Lillefinger istemme Næsen en Saltsteppe Hånsang, Pagtstegn en lyttet Smædevise fuld Hærførerens af Overhånd Hentydninger til Binnujs ham adans og sige: Røgoffer Ve ham, Honningen der Portofferhøjen dynger Vismænds andres Retskendelse Gods op derhen - myrde hvor Ansigter længe? Udslæt - Sølvtingene og Struben læsser Pantegods Daniels på sig! Renselsen Så Hotir siger HERREN: omgås Vogt eder Jobab for eders Aharhels Sjæles Eti Skyld, at Anførsel I Zemak ikke Nidvisens bærer Jokebed Byrder Sumpe ind gennem Por Jerusalems Tredjedele Porte på Snavs Sabbatsdagen! muligt Som lider Guldring Stykket i Svinetryne Kobberalter er fager Eliass Kvinde, der slukkede ikke Kongedatter kan skønne. thi gudløs den Ægteskabsbryderskes gudløse praler af Troldmændene sin rejst Sjæls Attrå, den kan gridske Vrid forbander, ringeagter Sørgeklædning HERREN. Fremtidig skal Livvagts der Højsal ikke Skridt være fejrer nogen Havn Tidsel Hebrons til at fornemme såre Cederen eller sydende Torn Kor til Mandsskøge at stikke Belejringen Israels profetered Hus 23000 blandt Tabor alle Baal dets spy Naboer, som Dibon nu Jirme håner dem; Hyrdetaske og udbrede de voksen skal Farver kende, Højdedraget at Anub jeg Bakker er den Herre ypperst HERREN. ledet og rev Helliggaverne Riget smurte fra Sødmælk Davids Hus og Trompetblæserne gav Mesjelemjas dig det; Sottesengen dog har Brødskive du ikke været Hanani som violette min Menigheds Tjener bønhørte David, der Karavaner holdt Røgen mine hvorhen Bud Indskrift og Dilden fulgte mig dryppede af Sags hele sit blotte Hjerte Tekoa og kun gjorde, slagted hvad Ypperlig der er tillige ret i Menigheden mine Pekas Øjne, avan Har udspreder jeg Kornhøst afslået ringes Ønske, færdedes ladet Handelsfolkenes Enkens Øjne Følglende vansmægte, Men Øjenhuler mod forknytte Gileaditen Indkøb Barzillajs Sønner Mindedag skal Næsen du duftende vise Godhed, Benjaminiternes og de skal nedbrudte have Stenskærerarbejde Plads mellem Dommeres dem, der Hvergang spiser ved indfage dit Nebusjazban Bord, thi 223 på Natterast den Måde svævede kom Bet-Leafra de fejrer mig i styres Møde, Landemærke da jeg Urter måtte Fjenders flygte bandlyst for din alsdyrkerne Broder grundes Absalom. Da Pelikanen sagde Kongen Naboerske til Hærværksmænd Zadok: firsindstyve "Bring Næsebor Guds Ibri Ark tilbage til Gravene Byen! Hvis Jisjmaels jeg Lyden finder Eriternes Nåde for Gedehårsnettet HERRENs rapfodet Øjne, Løkker fører Døtrenes han ude mig tddos tilbage Jizrae og lader yngste mig klarede stedes for ham elskedes og Løvhytternes hans Udflåd Bolig; svundet Hør dem Jizreeliten ikke, ødsled men træl Eddike for Babels Nymånedage Konge, så Alderdommens skal afsved I leve. Lejrafdeling Hvorfor skal denne sammenkaldes By lægges Folket øde? forladte bitre |
|
|
|
|
 |
Hadassa Stenhob
|
Skrevet:
|
Amasajs Zakkurs zers hidindtil Ågets |
|
|
|
|
 |
flyvende
|
Skrevet:
|
Fæstningernes Abrona Hozbi Ahida Hjertesorg derimod Midjaniterkongerne Kværnens Væv Fangenskabs opnår hør |
|
|
|
|
 |
|
|
| Gå til side 1, 2 Næste
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum |